Ikimokyklinukų projekto „Žaidimai moko“ veiklos, nuveiktos per spalio mėn.

Simno gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriuje spalio 1 d. pradėtas vykdyti prevencinis projektas, skirtas 5-6 metų vaikų erdvės, laiko, dydžio sąvokų įtvirtinimui, regimojo suvokimo, smulkiosios motorikos lavinimui, kuris  tęsis 7 mėnesius, iki 2019 m. balandžio 1 d.

 „Smalsiukų“ ir „Pelėdžiukų“ grupių ugdytiniai vadovaujami logopedės šauniai padirbėjo, atlikdami įvairias užduotis. Vaikai prisiminė, įtvirtino sąvokas: „kairė-dešinė“, „ilgas-trumpas“, „didelis-mažas“, aukštai-žemai“. Nemažai iššūkių patyrė tie mokinukai, kurie smulkiosios motorikos judesius atlieka dominuojančia dešine ranka, nes darbelius turėjo atlikti kairiąja. Tuo tarpu kairiarankiai turėjo progą pademonstruoti puikius darbo įgūdžius jiems įprastu būdu. Jų draugai  dešiniarankiai noriai mokėsi brėžti linijas, jungti taškus, piešti, apvedžioti kaire ranka, lygino abiejų rankų darbelių kokybę, pratinosi žaisti (mesti, ridenti kamuolius, konstruoti, stumti mašinėlę) neįprasta jiems ranka. Vaikų pastabumą patikrinome, lavinome lygindami aplinkos daiktus (gyvus ir negyvus), lipdydami, konstruodami, kopijuodami įvairius objektus. Džiugiai nuteikdavo pramoginės pertraukėlės, kurių metu vaikai mokėsi dirbti grupelėje, susitelkę, turėjo atidžiai klausytis, įsiminti ir vykdyti netikėtas instrukcijas.

Gera, malonu pasidžiaugti ugdytinių geranoriškumu, smalsumu, išradingumu. Vaikai noriai bendravo, komentavo užduočių turinį ir sudėtingumą, pateikė neįprastų atlikimo būdų, „pademonstravo“ vaizduotę. Padarytus darbelius nutarėme segti į asmeninius segtuvus, kad projektui pasibaigus vaikai galėtų jais ne tik pasidžiaugti kartu su tėvais bet ir  aptarti galias, sunkumus, patirtas emocijas.

Logopedė Renata Danevičienė