„Dzūkų pitchʼas 2021“

Lapkričio 19 d. Alytaus rajone, nuotykių parke „Tarzanija“, vyko Dzūkijos regiono Jaunųjų bendrovių verslo idėjų konkursas „Dzūkų Pitchʼas 2021“. Mokiniai pagal parengtą metodiką kūrė jaunąsias bendroves, praktiškai išbandydami visą verslo kūrimo ciklą – nuo verslo įkūrimo iki uždarymo.

Dzūkijos regiono mokiniams nestingo pačių netikėčiausių verslo idėjų – nuo šieno pardavimo iki geresniam gyvenimui sukurtų internetinių svetainių. Trečiojo „Dzūkų pitchʼo 2021“ nugalėtojai komisijai nekėlė jokių abejonių – jais tapo rekordinius užsakymus generuojanti Alytaus miesto Jotvingių gimnazistų įkurta jaunoji bendrovė „Armelano“, vadovaujama mokytojo Donato Vasiliausko, siuvanti unikalius, išskirtinio dizaino, iš ekologiškos medžiagos su spausdintais piešiniais bei prisiūtais atšvaitais krepšelius.

„Dzūkų pitchʼo 2021“ metu buvo išrinkti dar šešių nominacijų nugalėtojai: geriausio technologinio sprendimo, geriausio gamybinio sprendimo, socialiai atsakingos idėjos, tvariausio produkto ir geriausio pitchʼo. Buvo išrinktas ir geriausias lyderis.

Tvariausio produkto „titulą“ pelnė Simno gimnazijos jaunoji bendrovė „Versliukai“, įkurta Aivaro Narausko ir Viktorijos Krušnaitės ir vadovaujama mokytojos Danguolės Grėbliūnienės, siūlanti paslaugą – unikaliais piešiniais „atnaujinti“ drabužius.

Ekonomikos mokytoja Danguolė Grėbliūnienė