Visi skirtingi, visi panašūs

Šeima ir mokykla – dvi svarbiausios vaiko ugdymo institucijos. Norint sėkmingai ugdyti bendrąsias ir dalykines kompetencijas mokykloje ir už jos ribų, svarbu siekti prasmingo dialogo su tėvais. Bendravimas, kalbėjimasis, naujų bendravimo formų ieškojimas – gimnazijos ir tėvų bendradarbiavimo pagrindas.

Vasario 12 dieną 5-8 klasių mokinių tėvų susirinkimas gimnazijoje prasidėjo kiek neįprastai. Į aktų  salę besirenkančius mokinius, jų tėvelius ir klasių vadovus pasitiko edukatorė, šokio-judesio terapijos praktikė Indrė Šiliauskaitė, kuri pakvietė visus dalyvauti edukacijoje „Visi skirtingi, visi panašūs“. Užsiėmimo metu naudojant teatrinės improvizacijos, dramos terapijos ir šokio-judesio terapijos metodus per kūno raišką galima buvo stipriausiai patirti patį save ir kitus – koks aš esu, ką aš vertinu, kuo išsiskiriu iš kitų, o kas mane su kitais sieja?  Ši edukacija – puiki proga ne tik sužinoti daugiau apie savo vaiką, save patį, bet ir galimybė paanalizuoti jį supančią aplinką.

Po edukacijos aktų salėje mokinių tėvai rinkosi į klases, kur svarbiausius klausimus aptarė su auklėtojais. Tądien tėveliai turėjo galimybę pabendrauti ne tik su klasių vadovais, bet ir su mokyklos direktore Jolanta Gudeliene. Klasių bendruomenėse buvo kalbėta apie mokymosi rezultatus, sėkmingiausias pirmo pusmečio veiklas, pasidžiaugta pasiekimais, aptarti sunkumai ir kiti rūpimi klausimai.

Pokalbiai su mokinių tėvais įtikino, jog mokykloje daroma viskas, kad mokiniai noriai į ją eitų ir tikėtų, jog siekti rezultato visada yra lengviau, kai tikslas yra bendras. Džiaugiamės ir dėkojame tėveliams už aktyvumą, bendrystę ir skirtą laiką.

Klasės auklėtojų metodinės grupės informacija